Wednesday 5 August 2015

Falconry performance / Sokolnická show

Today I would like to invite you to Točník castle ruin again, this time for a falconry performance. During my visit in June to see the exhibition that I wrote about earlier, there were lot more to see. I would like to show you few photos of people who were randomly chosen from the crowd as volunteers by the master of birds. I like their smiles and visible enjoyment from the experience. I was never into photographing people as my subject, but lately I enjoy it more and more. Hope you will enjoy the photos too.

Dneska bych vás chtěla znovu pozvat na hrad Točník, tentokrát na sokolnickou show. Když jsem se tam v červnu vydala na výstavu, o které jsem již psala dříve, nevěděla jsem, že tam toho bude k vidění mnohem víc. Chtěla bych vám ukázat pár fotek lidí, kteří byli náhodně vybraní z publika jako dobrovolníci. Líbí se mi, jak se usmívají a užívají si ten zážitek. Nikdy jsem moc lidi nefotografovala, ale poslední dobou mě to baví čím dál tím víc. Doufám, že vy si fotky taky užijete.












And at the end - me with the eagle :) My face shows I was a bit worried.

A nakonec – já a orel :) je na mě vidět, že jsem se ho trochu bála.



More photos is again here.

Více fotografií je opět tady.

No comments:

Post a Comment